De volledige vastgoedbeheerportefeuille, bestaande uit 57 klanten met circa 220 huurovereenkomsten is ter overname.
Bestaande dienstverlening
- Commercieel beheer: voor alle opdrachtgevers wordt de verhuur van hun pand(en) verzorgt. Deze dienstverlening bestaat uit: opname op locatie, advies over verhuurprijs en marktomstandigheden, opstellen van de woningadvertentie, presentatie op diverse websites, inkomenscheck van huurder, opstellen van de huurovereenkomst, sleuteloverdracht en inspectie bij oplevering.
- Administratief beheer: over de gehele portefeuille wordt de zorg en verantwoordelijkheid gedragen voor de (juridisch en financieel) administratieve aspecten van het gebruik van het object. De huurpenningen wordt gefactureerd, geint, verwerkt en doorgestort. Tevens vindt er debiteurenbeheer en administratieve ondersteuning plaats.
- Technisch beheer: de zorg en verantwoordelijkheid voor de beschikbaarheid en het behoud van de technische kwaliteit van de voorzieningen die benodigd zijn om het Object aan zijn verhuurbestemming te laten voldoen. Dit omvat onder andere: afhandeling inkomende meldingen van huurders en in verband met technische problemen, verslaglegging aan de eigenaar, organiseren en waarnemen van onderhoudswerkzaamheden en reparaties, toezicht bij het onderhoud, administratie voeren van de uitgevoerde werkzaamheden, inspectie van de woning bij wisseling van huurder.
Kerncijfers
- Verhuuractiviteiten € 24k
- Beheeractiviteiten € 86k